ପିିତାଶ୍ରୀ ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମା -ବ୍ର.କୁ. ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର ପାଟଣାଗଡ ।

ପିିତାଶ୍ରୀ ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମା

ବ୍ର.କୁ. ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର ପାଟଣାଗଡ ।
ସମ୍ପ୍ରତି ବିଶ୍ୱର ସର୍ବତ୍ର ଅଶାନ୍ତିର ସାମ୍ରାଜ୍ୟ । ଚତୁଦିଗ ରୋଗ ଓ ଶୋକର ଘନ ଅନ୍ଧକାର ଦ୍ୱାରା ଆଚ୍ଛାଦିତ । ଶାନ୍ତିର ଅନ୍ୱେଷଣରେ ମଣିଷ ବାରଦ୍ୱାର ଶୁଣ୍ଢିପିଣ୍ଡା ହେଉଛି । ବିଶ୍ୱଶାନ୍ତି ସ୍ଥାପନ ପାଇଁ ଅନେକ ପ୍ରୟାସ କରାଯାଉଛି; କିନ୍ତୁ ଅଶାନ୍ତି ଆହୁରି ଆହୁରି ବଢ଼ି ଚାଲୁଛି । ପ୍ରକୃତି ମଧ୍ୟ ତା'ର ବିନାଶକାରୀ ପ୍ରକୋପ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରୁଛି । ନୈତିକ ମୂଲ୍ୟରେ ଅବନତି ପରିଲକ୍ଷିତ ହେଉଛି । ଅନେକାନେକ ଭୌତିକ ସୁଖ ସାଧନର ଉପଯୋଗ ସେ୍ୱ ମଧ୍ୟ ମାନବ ଚିନ୍ତା, ଆକ୍ରୋଶ ଏବଂ ମାନସିକ ·ପରେ ଗ୍ରସିତ ଧୀରେ ଧୀରେ ଜୀବନ ଅଶାନ୍ତିର ଏକ ଗହନ ଅନ୍ଧକାର ମଧ୍ୟରେ ଅସ୍ତମିତ ହେବାକୁ ଲାଗୁଛି । ଏଭଳି ପରିସ୍ଥିତିରେ ଶାନ୍ତିର ପଥ ପ୍ରଦର୍ଶନ କିଏ କରିବ ? ଇତିହାସ ପର୍ଯ୍ୟାଲୋଚନା କଲେ ଜଣାଯାଏ ଯେ, ଯେତେବେଳେ ସଂସାରରେ ବିକଟ ପରିସ୍ଥିତି ଉପôନ୍ନ ହୋଇଛି ସେତେବେଳେ ବିଶ୍ୱର ପଥଭ୍ରଷ୍ଟ ମାନବକୁ ସତ୍ୟ ପଥର ସନ୍ଧାନ ଦେବାପାଇଁ ଅନେକ ବିଶିଷ୍ଟ ମହାମାନବ ଜନ୍ମ ଗ୍ରହଣ କରିଛନ୍ତି । ସେମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ପିତାଶ୍ରୀ ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମା ଏକ ଅନନ୍ୟ ବିଭୂତି । ସେ ସ୍ୱୀୟ ଅସାଧାରଣ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ଦ୍ୱାରା ବିଶ୍ୱଶାନ୍ତିରେ କ୍ରାନ୍ତି ଆଣିବା ପାଇଁ ଜ୍ୟୋଜିସ୍ୱରୂପ ପରମାତ୍ମା ଶିବଙ୍କ ସାକାର ମାଧ୍ୟମ ହେବାର ସୌଭାଗ୍ୟ ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇଥିଲେ ।
ପିତାଶ୍ରୀ ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମା ୧୮୭୬ ଖ୍ରୀ.ଅରେ ହାଇଦ୍ରାବାଦ ସିନ୍ଧୁପ୍ରଦେଶର ଏକ ସୁସଂସ୍କୃତି ସମ୍ପନ୍ନ କୃପାଳାନି ପରିବାରରେ ଜନ୍ମ ଗ୍ରହଣ କରିଥିଲେ । ତାଙ୍କ ବାଲ୍ୟକାଳର ନାମ ଥିଲା ଲେଖରାଜ । ତାଙ୍କ ପିତା ଖୁବ୍·ନ୍ଦ ଏକ ଗାଁ ସ୍କୁଲରେ ପ୍ରଧାନ ଶିକ୍ଷକ ଥିଲେ । ଲେଖରାଜ ପାଠପଢାରେ ଖୁବ୍ ଦକ୍ଷ ଥିଲେ । ପିଲାଟି ଦିନରୁ ଏକଗ୍ରତାର ଅଭ୍ୟାସ କରିବା ଥିଲା ତାଙ୍କର ବିଶେଷତା । ବାଲ୍ୟାବସ୍ଥାରୁ ହିଁ ସେ ଖୁବ୍ ନମ୍ର ଓ ମଧୁର ସ୍ୱଭାବର ଥିଲେ । ସମୟାନୁକ୍ରମେ ଗୁଣିଗୁଣାଗ୍ରଗଣ୍ୟ ଲେଖରାଜ ଯୌବନରେ ପଦାର୍ପଣ କଲେ । ସ୍ୱୀୟ ବୌଦ୍ଧିକ ପ୍ରତିଭା, ବ୍ୟାପାରିକ କୁଶଳତା, ଅକ୍ଳାନ୍ତ ପରିଶ୍ରମ ତଥା ନିର୍ଭୁଲ ଭାବରେ ହୀରା ପରଖିବାର ବିଶେଷ ସାମର୍ଥ୍ୟ ହେତୁ ସେ ସାଧାରଣ ବ୍ୟବସାୟୀରୁ ଏକ ସୁପ୍ରଖ୍ୟାତ ହୀରା ବ୍ୟବସାୟୀ ହୋଇ ପାରିଥିଲେ । କଲିକତାରେ ତାଙ୍କର ମୁଖ୍ୟ ବ୍ୟବସାୟିକ କେନ୍ଦ୍ର ଥିଲ । ଯୋଶଦା ନାମ୍ନୀ ଏକ ସୁଶୀଳା କନ୍ୟା ସହିତ ତାଙ୍କର ବିବାହ ହୋଇଥିଲେ । ତାଙ୍କର ପାରିବାରିକ ଜୀବନ ଅତ୍ୟନ୍ତ ସୁଖମୟ ଥିଲା । ହୀରା ବ୍ୟବସାୟ ହେତୁ ଲେଖରାଜଙ୍କ ସମ୍ବନ୍ଧ ରାଜା ମହାରାଜା ତଥା ଧନୀ ବ୍ୟକ୍ତିମାନଙ୍କ ସହିତ ଥିଲା । ରାଜପରିବାରରେ ତାଙ୍କୁ ବିଶେଷ ଆତିଥ୍ୟ ଓ ସ୍ନେହ ସମ୍ମାନ ପ୍ରାପ୍ତ ହେଉଥିଲା  । ଏକଦା ସେ ସପରିବାର ଉଦୟପୁର ମହାରାଜଙ୍କ ନିମନ୍ତ୍ରଣ କ୍ରମେ ରାଜଭବନ ଯାଇଥିଲେ । ଲେଖରାଜଙ୍କ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱରେ ପ୍ରଭାବିତ ହୋଇ ମହାରାଜ ତାଙ୍କୁ କହିଲେ , ""ମୋର ଯାହା ମନେହୁଏ ଭଗବାନ ଆପଣଙ୍କ ବଦଳରେ ମୋତେ ରାଜା କରିଦେଲେ । କାରଣ ମୋ ଅପେକ୍ଷା ଆପଣଙ୍କ ପାଖରେ ରାଜକୀୟ ସଂସ୍କାର ବେଶୀ ଅଛି ।''
ଲୌକିକ ଦୃଷ୍ଟିକୋଣରୁ ଲେଖରାଜଙ୍କ ବ୍ୟାପାରିକ ଏବଂ ପାରିବାରିକ ଜୀବନ ସୁଖମୟ ଥିଲା । ତାଙ୍କର ରାଜକୁଳୋଚିତ ବ୍ୟବହାର ଓ ସୁମଧୁର ଭାଷା ପାଇଁ ସେ ସର୍ବତ୍ର ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ଥିଲେ । ରାଜପରିବାର ସହିତ ଘନିଷ୍ଠ ସମ୍ବନ୍ଧ ଏବଂ ବିପୁଳ ଧନ ସମ୍ପିର ସ୍ୱାମୀ ହୋଇ ମଧ୍ୟ ତାଙ୍କ ନିକଟରେ ଅହଂକାର ଓ ଅଭିମାନ ଲେଶ ମାତ୍ର ନ ଥିଲା । ତାଙ୍କର ବ୍ୟବହାରରେ ମୃଦୁଳତା, ସରଳତା, ଦୟା, ପ୍ରେମ ଏବଂ ସମସ୍ତଙ୍କ ପ୍ରତି କଲ୍ୟାଣ ଭାବନା ପରିସ୍ଫୁଟ ଥିଲା । ତାଙ୍କର ଏହି ଅଲୌକିକ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ହେତୁ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ସମସ୍ତେ ତାଙ୍କୁ ଦାଦା ବୋଲି ସମ୍ବୋଧନ କରୁଥିଲେ । ସିନ୍ଧି ଭାଷାରେ ଦାଦା'ର ଅର୍ଥ ବଡଭାଇ । ଦାଦା ସ୍ୱଭାବରେ ଦାନୀ ଥିଲେ । ଦାନ ପୁଣ୍ୟ କରି ସେ ତାଙ୍କ ପୁଞ୍ଜିର ସଦୁପଯୋଗ କରୁଥିଲେ । ବିଶ୍ୱକଲ୍ୟାଣ ପାଇଁ ସେ ନିତ୍ୟ ଭଗବାନଙ୍କୁ ପ୍ରାର୍ଥନା କରୁଥିଲେ । ଦାଦା ଲେଖରାଜ ଶ୍ରୀ ନାରାୟଣଙ୍କ ଅନନ୍ୟ ଭକ୍ତ ଥିଲେ ଓ ପ୍ରତ୍ୟହ ଶ୍ରୀମଭଗବତ୍ ଗୀତା ପାଠକରୁଥିଲେ । ଏକଦା ସେ ତାଙ୍କ ବମ୍ବେ ସ୍ଥିତ ବ୍ୟବସାୟିକ କେନ୍ଦ୍ରରେ ଅବସ୍ଥାନ କରୁଥାନ୍ତି । ସେତେବେଳେ ତାଙ୍କୁ ଚତୁର୍ଭୁଜ ବିଷ୍ଣୁଙ୍କ ସାକ୍ଷାତକାର ହେଲା । କିଛି ସମୟ ପଶ୍ଚାତ୍ ସେ ବାରାଣସୀ ଚାଲିଗଲେ । ସେଠାରେ ସେ ଏକାନ୍ତରେ ବସି ମନନ ଚିନ୍ତନରେ ଅଧିକାଂଶ ସମୟ ବ୍ୟତୀତ କରୁଥିଲେ । ଏଠାରେ ମଧ୍ୟ ତାଙ୍କୁ ଦିବ୍ୟ ଅନୁଭବ ଓ ଅଦ୍ଭୁତ ସାକ୍ଷାତାକାର ହେଉଥିଲା । ଏହି ଅଲୌକିକ ଅନୁଭୁତିକୁ ବ୍ୟକ୍ତକରି ସେ ତାଙ୍କ ଏକ ପତ୍ରରେ ଲେଖିଥିଲେ - ""ଖଜାନା ବହୁତ୍ ହୈ, ପାନା ଥା ଯୋ ପା’ଲିଆ ଔର ବାକି କ୍ୟା ରହା ।''  ଦିନେ ସେ ଧ୍ୟାନସ୍ଥ ଥିବା ବେଳେ ବର୍ମାନ ସୃଷ୍ଟିର ବିନାଶ ଏବଂ ଆଗାମୀ ନୂତନ ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣମ ଦୁନିଆର ସାକ୍ଷାତକାର କଲେ । ଏହାପରେ ଦାଦା ବାରାଣସୀରୁ କଲିକତା ପ୍ରତ୍ୟାବର୍ନ କଲେ । ତାଙ୍କ ମନରେ ବୈରାଗ୍ୟ ବୃି ଜାଗ୍ରତ ହୋଇ ସାରିଥିଲା । ସେ ଭାବିବାକୁ ଲାଗିଲେ, ""ମୋତେ ଯେତେବେଳେ ଜ୍ଞାନର ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ ସବୁ ପ୍ରାପ୍ତ ହେଉଛି ତାହାହେଲେ ମୁଁ ଏହି ହୀରା ବ୍ୟବସାୟ ଆଉ କାହିଁକି କରିବି ?'' ସେ ତାଙ୍କ ବ୍ୟବସାୟରୁ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ନିବୃ ହୋଇଗଲେ । ତାଙ୍କ ଉପାର୍ଜିତ ସମସ୍ତ ଧନ ସମ୍ପିକୁ ଇଶ୍ୱରୀୟ ସେବାରେ ବିନିଯୋଗ କରିବା ପାଇଁ ନିର୍ଣ୍ଣୟ ନେଲେ । ସେଠାରୁ ଦାଦା ହାଇଦ୍ରାବାଦ ଚାଲି ଆସିଲେ ।
ଦିନକର ଘଟଣା । ଦାଦାଙ୍କ ହାଇଦ୍ରାବାଦ ସ୍ଥିତ ବାସଗୃହରେ ସତ୍ସଙ୍ଗର ଆୟୋଜନ ହୋଇଥାଏ । ସପରିବାର ସେ ସତ୍ସଙ୍ଗରେ ଉପସ୍ଥିତ ଥାଆନ୍ତି । ହଠାତ୍ କୌଣସି ଦିବ୍ୟ ଶକ୍ତିର ପ୍ରେରଣାରେ ସେ ସେଠାରୁ ଉଠି ତାଙ୍କ ଶୟନ କକ୍ଷକୁ ଚାଲିଗଲେ । ସେଠାରେ ସେ ଏକ ଆସନରେ ଉପବେଶନ ପୂର୍ବକ ଧ୍ୟାନସ୍ଥ ହୋଇଗଲେ । ତାଙ୍କ ମୁଖମଣ୍ଡଳରୁ ଏକ ଦିବ୍ୟ ଆଭା ବିଚ୍ଛୁରିତ ହେଉଥିଲା । ତାଙ୍କ ମୁଖରୁ ଗୁରୁ ଗମ୍ଭୀର ସ୍ୱରରେ ଏକ ସ୍ୱର ଝଙ୍କୃତ ହେଉଥିଲା -
ନିଜାନନ୍ଦ ସ୍ୱରୂପଂ  ଶିବୋଽହଂ
ଜ୍ଞାନ  ସ୍ୱରୂପଂ  ଶିବୋଽହଂ
ପ୍ରକାଶ ସ୍ୱରୂପଂ  ଶିବୋଽହଂ
ଜ୍ୟୋତି ସ୍ୱରୂପ ପରମାତ୍ମା ଶିବ ଦାଦାଙ୍କ ଶରୀରରେ ଅବତରଣ କରି ତାଙ୍କ ମୁଖାରବିନ୍ଦ ଦ୍ୱାରା ନିଜର ପରିଚୟ ପ୍ରଦାନ କରୁଥିଲେ । ଏହା ଥିଲା ତାଙ୍କର ପ୍ରଥମ ଆବିର୍ଭାବ । ଦାଦା ପ୍ରକୃତିସ୍ଥ ହେଲାପରେ ଏହି ଚମକ୍ରାରୀ ଘଟଣା ବିଷୟରେ କିଛି କହି ପାରିଲେ ନାହିଁ, କିନ୍ତୁ ଧୀରେଧୀରେ ସେ ବୁଝି ପାରିଲେ ଯେ ପରମାତ୍ମା ନବ ବିଶ୍ୱ ନିର୍ମାଣ କାର୍ଯ୍ୟ ପାଇଁ ତାଙ୍କ ମାଧ୍ୟମରେ ଅବତରଣ କରୁଛନ୍ତି । ତାଙ୍କୁହିଁ ଆଗାମୀ ସତ୍ୟଯୁଗୀୟ ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣିମ ଦୁନିଆର ରଚନା କାର୍ଯ୍ୟରେ ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ମାଧ୍ୟମ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିବାକୁ ପଡ଼ିବ । ଯେତେବେଳେ ଏସବୁ ବିଷୟରେ ସେ ନିଃସନ୍ଦେହ ହୋଇଗଲେ ସେତେବେଳେ ପରମାତ୍ମା ତାଙ୍କର କର୍ବ୍ୟବାଚକ ନାମ ରଖିଲେ ପିତାଶ୍ରୀ ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମା । ତାଙ୍କ ମୁଖାରବିନ୍ଦ ଦ୍ୱାରା ପରମାତ୍ମା ଶିବ ଜ୍ଞାନ ଏବଂ ଯୋଗର ଅଦ୍ଭୁତ ରହସ୍ୟ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିବାକୁ ଲାଗିଲେ । ଏହା ଶ୍ରବଣ କରି ଅନେକ ନରନାରୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଦିବ୍ୟ ପରିବର୍ନ ହେବାକୁ ଲାଗିଲା । ଦାଦାଙ୍କ “ବିଶାଳ ଭବନ” ନାମକ ବାସଗୃହ ସତ୍ସଙ୍ଗ ଭବନରେ ପରିବର୍ନ ହୋଇଗଲା  । ପିତାଶ୍ରୀ କହୁଥିଲେ ନାରୀଶକ୍ତିର ଉାନ ହେଲେ ବିଶ୍ୱପରିବର୍ନ ସ୍ୱତଃ ହୋଇଯିବ । ସେଥିପାଇଁ ପ୍ରାରମ୍ଭରୁହିଁ ନାରୀଶକ୍ତିକୁ ଅଗ୍ରଣୀ କରି ବିଶ୍ୱର ଜନ ସମୁହାୟଙ୍କୁ ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ ଲାଗି ନିମି ଭାବରେ ନିୟୋଜିତ କଲେ । ଈଶ୍ୱରୀୟ ପ୍ରେରଣୀରେ ମାତା ଓ କନ୍ୟା ମାନଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପରିଚାଳିତ ଏକ ଟ୍ରଷ୍ଟ ଗଠନ କରି ପିତାଶ୍ରୀ ତାଙ୍କର ସମସ୍ତ ସମ୍ପି ମାନବ କଲ୍ୟାଣ ହେତୁ ସମର୍ପଣ କରି ଦେଲେ । ଏହିପରି କ୍ରାନ୍ତିକାରୀ ବିଶ୍ୱ ପରିବର୍ନର ମୂଳଦୁଆ ପଡିଲା । ଧୀରେ ଧୀରେ ତାଙ୍କ ସତ୍ସଙ୍ଗରେ ଅନେକ ଜନ ସମାଗମ ହେବାକୁ ଲାଗିଲା । ତାଙ୍କ ସତସଙ୍ଗରେ ଯୋଗ ଦେଇଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ବ୍ୟକ୍ତି କିଛି ନା କିଛି ଦିବ୍ୟ ଓ ଅଲୌକିକ ଅନୁଭୁତି ନେଇ ଫେରୁଥିଲେ ।
ଏହିପରି ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମାକୁମାରୀ ଈଶ୍ୱରୀୟ ବିଶ୍ୱ ବିଦ୍ୟାଳୟର ସ୍ଥାପନା ୧୯୩୭ ଖ୍ରୀ.ଅରେ ଆରମ୍ଭ ହେଲା । ଆବାଳବୃଦ୍ଧ ବନିତା ସମସ୍ତେ ଏଠାରେ ଜ୍ଞାନର୍ଜନ କରିବାକୁ ଲାଗିଲେ । ଈଶ୍ୱରୀୟ ଜ୍ଞାନ ଓ ରାଜଯୋଗର ସତତ ଅଭ୍ୟାସ ଦ୍ୱାରା ସେମାନଙ୍କ ଜୀବନ ପରିବର୍ନ ହେବାକୁ ଲାଗିଲା । ପିତାଶ୍ରୀ ସ୍ୱୟଂ ଆତ୍ମସ୍ଥିତିରେ ସ୍ଥିତ ରହୁଥିଲେ ଓ ତାଙ୍କ ସମ୍ବନ୍ଧ ସମ୍ପର୍କରେ ଆସୁଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ବ୍ୟକ୍ତିକୁ ଆତ୍ମା ରୂପରେ ଦେଖୁଥିଲେ । ତାଙ୍କ ସମ୍ମୁଖକୁ ଆସୁଥିବା ସମସ୍ତ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କୁ ଏକ ଦିବ୍ୟ ଓ ଅଲୌକିକ ଶାନ୍ତିର ଅନୁଭବ ହେଉଥିଲା । ପିତାଶ୍ରୀଙ୍କ ସୌମ୍ୟ ରୂପ, ବିଶାଳ ମସ୍ତକ, ଦୀପ୍ତିମାନ  ନୟନଯୁଗଳରୁ ଅବିରତ ନିର୍ଗତ ପ୍ରେମର ଧାରା, ମଧୁରବାଣୀ ସମସ୍ତ ବ୍ରହ୍ମାକୁମାର ଓ କୁମାରୀମାନଙ୍କ ପାଇଁ ପ୍ରେରଣାର ସ୍ରୋତ ଥିଲା । ସେ ତ୍ୟାଗ, ତପସ୍ୟା ଓ ସ୍ନେହର ଜୀବନ୍ତ ମୂର୍ି ଥିଲେ ।
ହାରାହାରି ୧୪ ବର୍ଷ ତପସ୍ୟା କରିବାପରେ ଏହି ଈଶ୍ୱରୀୟ ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟ ମୁନି ଋଷି ମାନଙ୍କ ଭୂମି ଆରାବଳୀ ପର୍ବତ ଶୃଙ୍ଖଳାର ମଧ୍ୟ ଭାଗରେ ସ୍ଥିତ ଏକ ରମଣୀୟ ସ୍ଥଳ ଆବୁ ପର୍ବତକୁ ସ୍ଥାନାନ୍ତରିତ ହେଲା । ସେଠାରୁ ପିତାଶ୍ରୀ ସମସ୍ତ ବ୍ରହ୍ମାବତ୍ସମାନଙ୍କୁ ଈଶ୍ୱରୀୟ ଜ୍ଞାନ ଓ ରାଜଯୋଗରୁ ପ୍ରସାର ପାଇଁ ବିଭିନ୍ନ ସ୍ଥାନକୁ ପ୍ରେରଣ କଲେ । ଅଠର ବର୍ଷର ଅକ୍ଲାନ୍ତ ପରିଶ୍ରମର ପରିଣାମ ସ୍ୱରୂପ ସମଗ୍ର ବିଶ୍ୱରେ ପିତାଶ୍ରୀ ଈଶ୍ୱରୀୟ ଅବତରଣର ଦିବ୍ୟ ସନ୍ଦେଶ ପହୁାଇବାରେ ସକ୍ଷମ ହୋଇ ପାରିଥିଲେ । ବିଶ୍ୱ ନବନିର୍ମାଣ କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରାରମ୍ଭ ହୋଇ ସାରିଥିଲା । ପିତାଶ୍ରୀ ଧୀରେ ଧୀରେ ଅବ୍ୟକ୍ତ ସ୍ଥିତି ଅଭିମୁଖେ ଆଗେଇ ଚାଲୁଥିଲେ । ସେ ଅନୁଭବ କରିପାରୁଥିଲେ ଯେ ତାଙ୍କ ସାକାର ଲୀଳାର ସମୟ ସମାପ୍ତ ପ୍ରାୟ ଏବଂ ଈଶ୍ୱରୀୟ ସେବାରେ ଆହୁରି ତୀବ୍ରତା ଆଣିବା ପାଇଁ ତାଙ୍କୁ ଆଗାମୀ ସମୟରେ ଜରାଜର୍ଜରିତ ସ୍ଥୂଳ ଶରୀର ଅପେକ୍ଷା ଦିବ୍ୟ ସୂକ୍ଷ୍ମଶରୀରର ଆବଶ୍ୟକତା ପଡ଼ିବ । ସମୟ ପୂର୍ବରୁ ମଣିଷ ଚାହିଁଲେ ମଧ୍ୟ ନିଜ ଶରୀର ତ୍ୟାଗକରି ପାରିବ ନାହିଁ । ପିତାଶ୍ରୀ ଦୀର୍ଘ ୧୮ ମାସକାଳ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅବ୍ୟକ୍ତ ସ୍ଥିତିରେ ଅବସ୍ଥାନ କରି ତାଙ୍କ ଅବ୍ୟକ୍ତ ଦିବସକୁ ଅପେକ୍ଷା କରୁଥିଲେ । ଅନ୍ତତୋଗତ୍ୱା ତାଙ୍କ ପ୍ରତୀକ୍ଷାର ସମାପ୍ତି ହେଲଶ ଓ ୧୮ ଜାନୁୟାରୀ ୧୯୬୯ ଖ୍ରୀ.ଅ. ରେ ସେ ସ୍ୱୀୟ ପାର୍ଥିବ ଶରୀର ତ୍ୟାଗ କରି ଦେବ (ସୂକ୍ଷ୍ମ) ସ୍ୱରୂପ ହୋଇଗଲେ । ତାଙ୍କର ସ୍ମୃତିରେ ନିର୍ମିତ ସ୍ମୃତିସ୍ତମ୍ଭ ଆଜି ମଧ୍ୟ ବ୍ରହ୍ମାବତ୍ସ ମାନଙ୍କୁ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣତାର ପଥ ପ୍ରଦର୍ଶନ ଓ ବିଶ୍ୱଶାନ୍ତିର ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦାନ କରୁଛି ।
ଏହିପରି ପ୍ରଜାପିତା ବ୍ରହ୍ମାକୁମାରୀ ଈଶ୍ୱରୀୟ ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟ ବିଶ୍ୱରେ ଅନନ୍ୟ ଈଶ୍ୱରୀୟ ସେବା କରିଆସୁଛି । ଦେଶ ବିଦେଶରୁ ଏଠାକୁ ଆସୁଥିବା ହଜାର ହଜାର ନରନାରୀଗଣ ଏକ ଦିବ୍ୟ ପ୍ରଶାନ୍ତିର  ଅନୁଭବ କରନ୍ତି । ସଂପ୍ରତି ଏହି ଈଶ୍ୱରୀୟ ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟର ହାରାହାରି ୬ଠଠଠ ରୁ ଉଦ୍ଧ୍ୱର୍ ସେବାକେନ୍ଦ୍ର ସମଗ୍ର ବିଶ୍ୱରେ ସେବା ରତ । ପିତାଶ୍ରୀଙ୍କ ମାଧ୍ୟମରେ ପରମାତ୍ମା ଶିବଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦ ଈଶ୍ୱରୀୟ ଜ୍ଞାନ ଏବଂ ରାଜଯୋଗ ଶିକ୍ଷା ଦ୍ୱାରା ଜାତି, ବର୍ଣ୍ଣ, ଧର୍ମ, ଭାଷା, ଲିଙ୍ଗ ଓ ରାଷ୍ଟ୍ରୀୟତା ନିର୍ବିଶେଷରେ ସମସ୍ତ ଜନସାଧାରଣ ଉପକୃତ ହୋଇ ସୁଖଶାନ୍ତି ପୂର୍ଣ୍ଣ ଜୀବନ ବ୍ୟତୀତ କରୁଛନ୍ତି ।
ଯୋଗାଯୋଗ :
ଶିବ ଶକ୍ତି ହୋମିଓ ସେବା ସଦନ 
କାଦୋପଡା ଗଳି, ବସଷ୍ଟାଣ୍ଡ, ପାଟଣାଗଡ଼ - ୭୬୭୦୨୫
ଫୋ. - (୦୬୬୫୮) ୨୨୨୩୩୯ (ଘର)
ମୋବାଇଲ - ୯୪୩୭୨୧୦୨୯୬

Comments

Popular posts from this blog

ଶ୍ରୀମଦ୍ଭଗବତ୍ ଗୀତା ରହସ୍ୟ--ପ୍ରଥମ ଖଣ୍ଡ-ଦ୍ୱିତୀୟ ଅଧ୍ୟାୟ ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର

ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନ: ଏକ ତା୍ୱିକ(Tatwika)--- ବିବେଚନା ବ୍ର.କୁ. ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର

ଭାରତର ସନାତନ ଧର୍ମ---- ବ୍ର.କୁ. ଡ଼ାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର,