ଶ୍ରୀମଦ୍ଭଗବତ୍ ଗୀତା ରହସ୍ୟ--ସୂଚୀପତ୍ର--ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର

ଶ୍ରୀମଦ୍ଭଗବତ୍ ଗୀତା ରହସ୍ୟ
ଯୋଗାଯୋଗ :
ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର 
ଶିବ-ଶକ୍ତି ହୋମିଓ ସେବା ସଦନ 
କାଦୋପଡ଼ା ଗଳି, ବସ୍-ଷ୍ଟାଣ୍ଡ 
ପାଟଣାଗଡ଼ - ୭୬୭୦୨୫, ବଲାଙ୍ଗିର, ଓଡ଼ିଶା
ମୋବାଇଲ - ୯୪୩୭୨୧୦୨୯୬
ଘର - (୦୬୬୫୮) ୨୨୨୩୩୯

ସୂଚୀପତ୍ର

ଭୂମିକା xxxi
# ଶ୍ରୀମଦ୍ଭଗବତ୍ ଗୀତା - ଅର୍ଥ ଏବଂ ମହ�୍ୱ xxxii
# ବିଭିନ୍ନ ମହାପୁରୁଷ ତଥା ବିଦ୍ୱାନମାନଙ୍କ ଦ୍ୱାରା
ଗୀତାର ମହିମା ବର୍ଣ୍ଣନା xxxiii
# ପ୍ରଣିଧାନଯୋଗ୍ୟ ପ୍ରଶ୍ନ xxxiv
# ସ୍ବରଚିତ ପୁସ୍ତକ ସମ୍ପର୍କରେ xxxviii
# ପ୍ରଥମ ଓ ଦ୍ୱିତୀୟ ଖଣ୍ଡର ପ୍ରତ୍ୟେକ ଅଧ୍ୟାୟରେ ଥିବା
ବିଷୟବସ୍ତୁ ଉପରେ ସଂକ୍ଷିପ୍ତ ଟୀପ୍ପଣୀ xlii
୧. ପ୍ରଥମ ଖଣ୍ଡ ୩-୧୧୨
# ପ୍ରଥମ ଅଧ୍ୟାୟ : ଗୀତାଜ୍ଞାନର ଉଦ୍ଧେଶ୍ୟ ୩
# ଦ୍ୱିତୀୟ ଅଧ୍ୟାୟ : ଶ୍ରୀମଦ୍ଭଗବତ ଗୀତାର ଯଥାର୍ଥ ସ୍ବରୂପ ୯
# ତୃତୀୟ ଅଧ୍ୟାୟ : ମହାଭାରତ ଯୁଦ୍ଧର ଯଥାର୍ଥ ସ୍ବରୂପ ଓ ଗୀତା ପ୍ରକରଣର ପୁନରାବୃ�ି ୨୬
# ଚତୁର୍ଥ ଅଧ୍ୟାୟ : ଗୀତାର ଦାର୍ଶନିକ ତ�୍ୱ ୪୭
# ପ�ମ ଅଧ୍ୟାୟ : ଆତ୍ମା ତ�୍ୱ ୫୨
# ଷଷ୍ଠ ଅଧ୍ୟାୟ : ପରମାତ୍ମା ତ�୍ୱ ୬୩
# ସପ୍ତମ ଅଧ୍ୟାୟ : ରାଜଯୋଗ ୮୧
୨. ଦ୍ୱିତୀୟ ଖଣ୍ଡ ୧୧୫-୧୩୫
ପ୍ରଥମ ଅଧ୍ୟାୟ
# ଅର୍ଜୁନ ବିଷାଦ ଯୋଗ ୧୧୫
# ଅର୍ଜୁନ ବିଷାଦ ଯୋଗ (ଦୁଇ) ୧୨୩
# ବିଭିନ୍ନ ବିଦ୍ୱାନମାନଙ୍କ ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ ୧୨୩
# ରଥ, ରଥି ଓ ସାରଥି ୧୨୫
# ଈଶ୍ୱରୀୟ ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ ୧୨୬
କ୍ଷ ଗୀତାର ଚରିତ୍ର - ସଂଜ୍ଞାବାଚକ ନା ଗୁଣବାଚକ ୧୨୯
# କେତୋଟି ନାମର ଗୁଣବାଚକ ଅର୍ଥ : ୧୩୧
(ପାଣ୍ଡବ, ଯୁଧିଷ୍ଠିର, ଅର୍ଜୁନ, ଭୀମ, ନକୁଳ, ସହଦେବ, ଧୃତରାଷ୍ଟ୍ର, ଦୁର୍ଯେ୍ୟାଧନ, ସଞ୍ଜୟ, କୃଷ୍ଣ, ଅଚୁ୍ୟତ, ଆଦ୍ୟ, ଜନାର୍ଦ୍ଧନ, ଗୋବିନ୍ଦ, ହୃଷିକେଶ, କେଶବ, କରୁକ୍ଷେତ୍ର)
୩. ଦ୍ୱିତୀୟ ଅଧ୍ୟାୟ (ସାଂଖ୍ୟଯୋଗ) ୧୩୬-୧୮୩
# ଆତ୍ମାର ନିତ୍ୟତ୍ୱ ନିରୂପଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧୨) ୧୩୬
# ଇନ୍ଦ୍ରିୟ ବିଷୟ ସମୂହ ସଂଯୋଗର ଅନିତ୍ୟ ନିରୂପଣ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୪-୧୫) ୧୩୭
# ସତ୍ ଅସତର ନିର୍ଣ୍ଣୟ ଓ ତା’ର ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୧୬-୧୮) ୧୪୦
# ଆତ୍ମାର ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୧୯-୨୫) ୧୪୪
# ଶରୀର ଅନିତ୍ୟ, ଶୋକ ଅନୁଚିତ (ଶ୍ଲୋକ ୨୬-୨୮) ୧୫୦
# ନିଷ୍କାମ କର୍ମଯୋଗ ଓ ତା’ର ମହ�୍ୱ (ଶ୍ଲୋକ ୩୯-୪୦) ୧୫୩
# ସକାମୀ (କର୍ମକାଣ୍ଡୀ) ପୁରୁଷମାନଙ୍କ ସ୍ବଭାବ (ଶ୍ଲୋକ ୪୨-୪୪) ୧୫୬
# ନିଷ୍କାମୀ କର୍ମଯୋଗୀ ଓ ଆତ୍ମା ପରାୟଣ ହୁଅ (ଶ୍ଲୋକ ୪୫-୫୦) ୧୫୮
# ଈଶ୍ୱରୀୟ ସ୍ମୃତିଯୁକ୍ତ କର୍ମ ହେଉଛି ଯୋଗ (ଶ୍ଲୋକ ୫୧-୫୩) ୧୬୩
# ସ୍ଥିତପ୍ରଜ୍ଞର ଲକ୍ଷଣ ଓ ଈଶ୍ୱରପରାୟଣତା (ଶ୍ଲୋକ ୫୫-୬୧) ୧୬୫
# ବିଷୟ ଚିନ୍ତନ ଅଧୋଃପତନର କାରଣ (ଶ୍ଲୋକ ୭୨-୭୦) ୧୬୯
# ବ୍ରାହ୍ମି ସ୍ଥିତି (ଶ୍ଲୋକ ୭୧-୭୨) ୧୭୪
# ପରିଶିଷ୍ଟ ବ୍ୟାଖ୍ୟା ୧୭୭
୪. ତୃତୀୟ ଅଧ୍ୟାୟ (କର୍ମଯୋଗ) ୧୮୪-୧୯୭
# ସନ୍ନ୍ୟାସ ଅପେକ୍ଷା କର୍ମଯୋଗ ଶ୍ରେଷ୍ଠ (ଶ୍ଲୋକ ୩-୪) ୧୮୪
# ଯଜ୍ଞ ଓ କର୍ମଚକ୍ର (ଶ୍ଲୋକ ୯-୧୬) ୧୮୬
# ନିଃସ୍ବାର୍ଥ ଓ ନିଷ୍କାମ ଭାବରେ ଲୋକ ସଂଗ୍ରହାର୍ଥ କର୍ମ
କରିବା ଉଚିତ (ଶ୍ଲୋକ ୧୭-୨୪) ୧୮୯
# ଜ୍ଞାନୀ ଓ ଅଜ୍ଞାନଙ୍କ କର୍ମରେ ପ୍ରଭେଦ (ଶ୍ଲୋକ ୨୫-୩୦) ୧୯୨
# ଇନ୍ଦ୍ରିୟମାନଙ୍କ ବଶୀଭୂତ ନ ହୋଇ ସ୍ବଧର୍ମାନୁସାରେ କର୍ମ କରିବା ଶ୍ରେୟସ୍କର (ଶ୍ଲୋକ ୩୩-୩୫) ୧୯୪
# ପାପର କ�ର୍ା ଓ ତା’ର ବିନାଶର ଉପାୟ (ଶ୍ଲୋକ ୩୭-୪୩) ୧୯୫
୫. ଚତୁର୍ଥ ଅଧ୍ୟାୟ (ଜ୍ଞାନଯୋଗ) ୧୯୮-୨୧୦
# ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ଦିବ୍ୟ ଜନ୍ମ ଓ ଦିବ୍ୟ କର୍ମ ରହସ୍ୟ (ଶ୍ଲୋକ ୫-୧୦) ୧୯୮
# ପରମାତ୍ମା ପ୍ରାପ୍ତିର ସୁଲଭ ପନ୍ଥା - ‘ନିଷ୍କାମ କର୍ମଯୋଗ’ (ଶ୍ଲୋକ ୧୧-୧୮) ୨୦୦
# ନିଷ୍କାମ କର୍ମଯୋଗୀର ଆଚରଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧୯-୨୩) ୨୦୩
# ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଯଜ୍ଞର ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୨୪-୩୩) ୨୦୪
# ଈଶ୍ୱରୀୟ ଜ୍ଞାନର ଉପାଦେୟତା (ଶ୍ଲୋକ ୩୪-୪୨) ୨୦୭
୬. ପ�ମ ଅଧ୍ୟାୟ (କର୍ମ ସନ୍ନ୍ୟାସଯୋଗ) ୨୧୧-୨୧୮
# ସନ୍ନ୍ୟାସ ନା କର୍ମ ଯୋଗ; କିଏ ଶ୍ରେଷ୍ଠ (ଶ୍ଲୋକ ୨-୫) ୨୧୧
# କର୍ମଯୋଗୀର ବିଶେଷତା (ଶ୍ଲୋକ ୭-୧୩) ୨୧୨
# ପରମାତ୍ମା ପାପ ବା ପୁଣ୍ୟର କ�ର୍ା ନୁହନ୍ତି (ଶ୍ଲୋକ ୧୪-୧୭) ୨୧୪
# ଜ୍ଞାନୀ ଓ ଯୋଗୀର ସ୍ବଭାବ ଓ ଲକ୍ଷଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧୮-୧୯) ୨୧୫
୭. ଷଷ୍ଠ ଅଧ୍ୟାୟ (ଅଭ୍ୟାସ ବା ଧ୍ୟାନ ଯୋଗ) ୨୧୯-୨୨୮
# ଯୋଗାରୂଢ଼ ପୁରୁଷ ଓ କର୍ମଯୋଗୀଙ୍କର ଲକ୍ଷଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧-୯) ୨୧୯
# ଧ୍ୟାନଯୋଗର ଆସନ ଓ ବିଧି (ଶ୍ଲୋକ ୧୦-୧୭) ୨୨୧
# ଧ୍ୟାନଯୋଗର ସାଧନ ଓ ସିଦ୍ଧି (ଶ୍ଲୋକ ୧୮-୨୬) ୨୨୨
# ଧ୍ୟାନଯୋଗୀମାନଙ୍କ ଅନୁଭବ (ଶ୍ଲୋକ ୨୭-୩୨) ୨୨୪
# ମନ ନିଗ୍ରହର କୌଶଳ (ଶ୍ଲୋକ ୩୫-୩୬) ୨୨୬
# ଯୋଗଭ୍ରଷ୍ଟର ଗତି (ଶ୍ଲୋକ ୪୦-୪୫) ୨୨୬
୮. ସପ୍ତମ ଅଧ୍ୟାୟ ୨୨୯-୨୩୮
# ବିଜ୍ଞାନ ସହିତ ଜ୍ଞାନର ବର୍ଣ୍ଣନା (ଶ୍ଲୋକ ୧-୭) ୨୨୯
# ପରମାତ୍ମା ବୀଜ ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୮-୧୨) ୨୩୧
# ମାୟାଯୁକ୍ତ ଅଜ୍ଞାନ ଓ ମାୟାମୁକ୍ତ ଜ୍ଞାନୀ ପୁରୁଷର ଲକ୍ଷଣ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୩-୧୯) ୨୩୨
# ଦେବ ଉପାସକଗଣ କେବଳ ଭାବନାର ଫଳ ପାଆନ୍ତି
(ଶ୍ଲୋକ ୨୦-୩୦) ୨୩୪
# ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ସର୍ବୋ�ମ ପରମ ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୨୪-୩୦) ୨୩୬
୯. ଅଷ୍ଟମ ଅଧ୍ୟାୟ (ଅକ୍ଷର ବ୍ରହ୍ମଯୋଗ) ୨୩୯-୨୫୨
# ବ୍ରହ୍ମ, ଅଧ୍ୟାତ୍ମ, କର୍ମ, ଅଧିଭୂତ, ଅଧିଦୈବ ଓ ଅଧିଯଜ୍ଞ
ତ�୍ୱ ନିରୂପଣ (ଶ୍ଲୋକ ୩-୭) ୨୩୯
# ଅଭ୍ୟାସ ଯୋଗର ବିଧି ଓ ସିଦ୍ଧି (ଶ୍ଲୋକ ୮-୧୬) ୨୪୧
# ବ୍ରହ୍ମାଙ୍କ ଦିବସ ଓ ରାତ୍ର ଏବଂ ତହିଁରେ ସୃଷ୍ଟି ଓ ପ୍ରଳୟ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୭-୧୯) ୨୪୬
# ଜଗତର ପରମତ�୍ୱ, ଜୀବର ପରମାଗତି ଓ ପରମେଶ୍ୱର ପ୍ରାପ୍ତି (ଶ୍ଲୋକ ୨୦-୨୨) ୨୪୭
# ଶୁକ୍ଳ ମାର୍ଗ ଓ କୃଷ୍ଣ ମାର୍ଗ; ମରଣୋତ୍ତର ଜୀବର ଗତି ୨୪୯
୧୦. ନବମ ଅଧ୍ୟାୟ (ରାଜବିଦ୍ୟା ରାଜଗୁହ୍ୟଯୋଗ) ୨୫୩-୨୭୦
# ଈଶ୍ୱରୀୟ ଜ୍ଞାନ ଓ ଐଶ୍ୱରିକ ଯୋଗ ସାମର୍ଥ୍ୟ (ଶ୍ଲୋକ ୧-୬) ୨୫୩
# ସୃଷ୍ଟିରେ ପ୍ରାଣୀମାନଙ୍କର ଉପô�ି ଓ ବିନାଶ (ଶ୍ଲୋକ ୭-୧୦) ୨୫୬
# ଆସୁରୀ ଓ ଦୈବୀ ପ୍ରକୃତି ସମ୍ପନ୍ନ ବ୍ୟକ୍ତିର ସ୍ବରୂପ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୧-୧୫) ୨୫୮
# ପରମାତ୍ମା ସର୍ବୋପରି (ଶ୍ଲୋକ ୧୬-୧୯) ୨୬୧
# ସକାମ ଓ ନିଷ୍କାମ ଉପାସନାର ଫଳ (ଶ୍ଲୋକ ୨୦-୨୫) ୨୬୩
# ପରମାତ୍ମା ଭକ୍ତିକୁ ଦେଖନ୍ତି, ବ୍ୟକ୍ତିକୁ ନୁହେଁ (ଶ୍ଲୋକ ୨୬-୩୪) ୨୬୬
୧୧. ଦଶମ ଅଧ୍ୟାୟ (ବିଭୂତିଯୋଗଃ) ୨୭୧-୨୮୨
# ପରମାତ୍ମା ପରିଚୟ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରାପ୍ତି (ଶ୍ଲୋକ ୧-୩) ୨୭୧
# ଈଶ୍ୱରୀୟ ବିଭୂତି ଓ ଯୋଗ ସାମର୍ଥ୍ୟ (ଶ୍ଲୋକ ୪-୭) ୨୭୩
# ଜ୍ଞାନଯୁକ୍ତ ଭକ୍ତି ଦ୍ୱାରା ପ୍ରାପ୍ତି (ଶ୍ଲୋକ ୮-୧୧) ୨୭୬
# ବିଭୂତିଯୋଗ - ଏକ ଅଧ୍ୟୟନ ୨୭୮
୧୨. ଏକାଦଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ବିଶ୍ୱରୂପ ଦର୍ଶନଯୋଗଃ) ୨୮୩-୨୮୫
# ବିଶ୍ୱରୂପ ଦର୍ଶନଯୋଗ - ଏକ ତା�୍ୱିକ ଅଧ୍ୟୟନ ୨୮୩
୧୩. ଦ୍ୱାଦଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ଭକ୍ତିଯୋଗଃ) ୨୮୬-୨୯୮
# ରାଜଯୋଗ ହେଉଛି ଈଶ୍ୱର ପ୍ରାପ୍ତିର ଏକମାତ୍ର ଆଧାର
(ଶ୍ଲୋକ ୨-୪) ୨୮୬
# ପରମାତ୍ମା ହିଁ ଏକମାତ୍ର ଉଦ୍ଧାର କ�ର୍ା (ଶ୍ଲୋକ ୫-୭) ୨୮୮
# ଯୋଗାଭ୍ୟାସର ଉପାୟ (ଶ୍ଲୋକ ୮-୧୨) ୨୮୯
# ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ପ୍ରିୟ ଯୋଗସିଦ୍ଧ ବ୍ୟକ୍ତିର ଲକ୍ଷଣ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୩-୧୯) ୨୯୨
୧୪. ତ୍ରୟୋଦଶ ଅଧ୍ୟାୟ (କ୍ଷେତ୍ର-କ୍ଷେତ୍ରଜ୍ଞ ବିଭାଗଯୋଗ) ୨୯୯-୩୨୭
# କ୍ଷେତ୍ର ଓ କ୍ଷେତ୍ରଜ୍ଞର ବିଭାଗ (ଶ୍ଲୋକ ୧) ୨୯୯
# କ୍ଷେତ୍ରଜ୍ଞର ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୨) ୨୯୯
# କ୍ଷେତ୍ରର ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୩-୬) ୩୦୦
# ଜ୍ଞାନର ସ୍ବରୂପ ଓ ଲକ୍ଷଣ (ଶ୍ଲୋକ ୭-୧୧) ୩୦୨
# ଜେ୍ଞୟର ସ୍ବରୂପ ଓ ଲକ୍ଷଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧୨-୧୭) ୩୦୯
# ପ୍ରକୃତି ଓ ପୁରୁଷଙ୍କଠାରୁ ଉପôନ୍ନ ସଂସାରର ସ୍ବରୂପ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୯-୨୧) ୩୧୭
# ପୁରୁଷର ପ୍ରକୃତ ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୨୨-୨୩) ୩୧୯
# ଆତ୍ମଜ୍ଞାନର ମାର୍ଗ (ଶ୍ଲୋକ ୨୪-୨୫) ୩୨୧
# କ୍ଷେତ୍ର କ୍ଷେତ୍ରଜ୍ଞ ସଂଯୋଗରୁ ସ୍ଥାବର ଓ ଜଙ୍ଗମର ସୃଷ୍ଟି
(ଶ୍ଲୋକ ୨୬) ୩୨୨
# ଯଥାର୍ଥ ଦୃଷ୍ଟି (ଶ୍ଲୋକ ୨୭-୩୦) ୩୨୩
# ଆତ୍ମା ଓ ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୩୧-୩୩) ୩୨୫
୧୫. ଚତୁର୍ଦ୍ଧଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ଗୁଣତ୍ରୟ ବିଭାଗଯୋଗ) ୩୨୮-୩୫୩
# ଈଶ୍ୱରୀୟ ଜ୍ଞାନର ମହିମା (ଶ୍ଲୋକ ୧-୨) ୩୨୮
# ପ୍ରକୃତି ଓ ପୁରୁଷର ସଂଯୋଗରୁ ଜଗତର ଉପô�ି
(ଶ୍ଲୋକ ୩-୪) ୩୨୯
# ସ�୍ୱ, ରଜ ଏବଂ ତମ ଗୁଣର ସ୍ବରୂପ ଓ କାର୍ଯ୍ୟ
(ଶ୍ଲୋକ ୫-୧୦) ୩୩୦
# ତାକôାଳିକ ବୃଦ୍ଧିପ୍ରାପ୍ତ ଗୁଣ ଜନିତ ବୃ�ିଗୁଡ଼ିକର ଲକ୍ଷଣ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୧-୧୩) ୩୩୫
# ମୃତୁ୍ୟ ସମୟରେ ବୃଦ୍ଧିପ୍ରାପ୍ତ ଗୁଣ ଜନିତ ବୃ�ିଗୁଡ଼ିକର ଫଳ
(ଶ୍ଲୋକ ୧୪-୧୫) ୩୩୯
# ସା�୍ୱିକ, ରାଜସ ଓ ତାମସ କର୍ମର ଫଳ (ଶ୍ଲୋକ ୧୬-୧୮) ୩୪୨
# ଭଗବତ୍ ପ୍ରାପ୍ତିର ଉପାୟ (ଶ୍ଲୋକ ୧୯-୨୦) ୩୪୫
# ତ୍ରିଗୁଣାତୀତ ମନୁଷ୍ୟର ଲକ୍ଷଣ ଓ ଆଚରଣ (ଶ୍ଲୋକ ୨୨-୨୫) ୩୪୬
# ଗୁଣାତୀତ ହେବାର ଉପାୟ (ଶ୍ଲୋକ ୨୬) ୩୫୦
# ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ସ୍ବରୂପ (ଶ୍ଲୋକ ୨୭) ୩୫୧
୧୬. ପ�ଦଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ପୁରୁଷୋ�ମଯୋଗ) ୩୫୪-୩୮୦
# ସଂସାର ରୂପକ ଅଶ୍ୱତ୍ଥ ବୃକ୍ଷ (ଶ୍ଲୋକ ୧-୩) ୩୫୪
# ପରମ ପଦ (ଶ୍ଲୋକ ୪-୬) ୩୫୯
# ଜୀବାତ୍ମା (ଶ୍ଲୋକ ୭-୧୧) ୩୬୬
# ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ପ୍ରଭାବ (ଶ୍ଲୋକ ୧୨-୧୫) ୩୭୧
# କ୍ଷର ଓ ଅକ୍ଷର ପୁରୁଷର ସ୍ବଭାବ (ଶ୍ଲୋକ ୧୬) ୩୭୬
# ପରମାତ୍ମା ହିଁ ପୁରୁଷୋ�ମ (ଶ୍ଲୋକ ୧୭-୧୯) ୩୭୭
୧୭. ଷୋଡ଼ଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ଦୈବାସୁର ସମ୍ପଦ ବିଭାଗଯୋଗ) ୩୮୧-୪୦୫
# ଦୈବୀ ସମ୍ପଦ (ଶ୍ଲୋକ ୧-୩) ୩୮୧
# ଆସୁରୀ ସମ୍ପଦ (ଶ୍ଲୋକ ୪) ୩୯୪
# ଆସୁରୀ ସମ୍ପ�ିଯୁକ୍ତ ମନୁଷ୍ୟର ଆଚରଣ (ଶ୍ଲୋକ ୭-୧୮) ୩୯୭
# ଆସୁରୀ ସମ୍ପ�ିଯୁକ୍ତ ମନୁଷ୍ୟର ଗତି (ଶ୍ଲୋକ ୧୯-୨୦) ୪୦୪
୧୮. ସପ୍ତଦଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ଶ୍ରଦ୍ଧାତ୍ରୟ ବିଭାଗଯୋଗ) ୪୦୬-୪୩୨
# ତିନି ପ୍ରକାର ଶ୍ରଦ୍ଧା ଓ ତଦନୁସାରେ ଉପାସନା (ଶ୍ଲୋକ ୨-୬) ୪୦୬
# ତିନି ପ୍ରକାର ଆହାର (ଶ୍ଲୋକ ୮-୧୦) ୪୧୦
# ତିନିପ୍ରକାର ଯଜ୍ଞ (ଶ୍ଲୋକ ୧୧-୧୩) ୪୧୨
# ତିନି ପ୍ରକାର ତପସ୍ୟା (ଶ୍ଲୋକ ୧୪-୧୯) ୪୧୫
# ତିନି ପ୍ରକାର ଦାନ (ଶ୍ଲୋକ ୨୦-୨୨) ୪୨୬
# ଓଂ, ତତ୍ ଓ ସତ୍ ଶବ୍ଦର ପ୍ରୟୋଗ (ଶ୍ଲୋକ ୨୩-୨୮) ୪୨୯
୧୯. ଅଷ୍ଟାଦଶ ଅଧ୍ୟାୟ (ମୋକ୍ଷ ଯୋଗ) ୪୩୩-୪୮୫
# ତିନି ପ୍ରକାର ତ୍ୟାଗ (ଶ୍ଲୋକ ୪-୯) ୪୩୩
# ତ୍ୟାଗୀର ଲକ୍ଷଣ ଓ ଆଚରଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧୦-୧୨) ୪୩୫
# କର୍ମର ପ�କାରଣ (ଶ୍ଲୋକ ୧୩-୧୫) ୪୩୭
# କର୍ମର କ�ର୍ା ଓ ପ୍ରେରକ (ଶ୍ଲୋକ ୧୬-୧୮) ୪୩୮
# ତିନି ପ୍ରକାର ଜ୍ଞାନ (ଶ୍ଲୋକ ୨୦-୨୨) ୪୪୦
# ତିନି ପ୍ରକାର କର୍ମ (ଶ୍ଲୋକ ୨୩-୨୫) ୪୪୨
# ତିନି ପ୍ରକାର କ�ର୍ା (ଶ୍ଲୋକ ୨୭-୨୮) ୪୪୪
# ତିନି ପ୍ରକାର ବୁଦ୍ଧି ଓ ଧୃତି (ଶ୍ଲୋକ ୨୯-୩୫) ୪୪୬
# ତିନି ପ୍ରକାର ସୁଖ (ଶ୍ଲୋକ ୩୬-୩୯) ୪୫୩
# ବ୍ରାହ୍ମଣାଦି ଚର୍ତୁବର୍ଣ୍ଣର କର୍ମ (ଶ୍ଲୋକ ୪୧-୪୪) ୪୫୬
# ସ୍ବଧର୍ମ ଓ ପରଧର୍ମ (ଶ୍ଲୋକ ୪୫-୪୮) ୪୬୮
# ଜ୍ଞାନଯୋଗ ଦ୍ୱାରା ଈଶ୍ୱର ପ୍ରାପ୍ତି (ଶ୍ଲୋକ ୪୯-୫୫) ୪୭୨
# ଯୋଗର ସରଳ ବିଧି - ‘ସମର୍ପଣ’ (ଶ୍ଲୋକ ୫୬-୬୬) ୪୭୮
ଗ୍ରନ୍ଥ ସୂଚୀ ୪୮୬

Comments

Popular posts from this blog

ଶ୍ରୀମଦ୍ଭଗବତ୍ ଗୀତା ରହସ୍ୟ--ପ୍ରଥମ ଖଣ୍ଡ-ଦ୍ୱିତୀୟ ଅଧ୍ୟାୟ ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର

ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନ: ଏକ ତା୍ୱିକ(Tatwika)--- ବିବେଚନା ବ୍ର.କୁ. ଡାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର

ଭାରତର ସନାତନ ଧର୍ମ---- ବ୍ର.କୁ. ଡ଼ାକ୍ତର ସୁଧାଂଶୁ ଶେଖର ମିଶ୍ର,